Κανονισμός

Φοίτησης ΚΑΙ συμπεριφοράς Των Μαθητών ΤΟΥ Φροντιστηρίου Μας
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Των ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Των ΤΟΥΣ

aigaleo35

  1. Οι μαθητές μας για οποιοδήποτε αίτημα τους που έχει σχέση με την πρόοδο τους και τη λειτουργία του Φροντιστηρίου, απευθύνονται στη Διεύθυνση του Φροντιστηρίου.
  2. Προβλήματα που ανακύπτουν κατά τη διδασκαλία και έχουν σχέση με το διδασκόμενο μάθημα, λύνονται αρχικά σε συνεργασία με το διδασκόμενο μάθημα, λύνονται αρχικά σε συνεργασία με τον Διδάσκοντα.
  3. Οι Γονείς και οι εξουσιοδοτημένοι Κηδεμόνες μπορούν να πληροφορούνται για τη φοίτηση και την επίδοση των μαθητών από τους Διδάσκοντες και τη Γραμματεία του Φροντιστηρίου.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

  1. Να ακολουθεί ανελλιπώς τα μαθήματα.
  2. Όταν πρόκειται να απουσιάσει, θα πρέπει να ενημερώνει τη Γραμματεία.
  3. Να αναπληρώνει με δική του ευθύνη τα μαθήματα που δεν παρακολούθησε.
  4. Να προσέρχεται έγκαιρα στο μάθημα του.
  5. Να φέρει πάντοτε μαζί του ό, τι είναι απαραίτητο για τη σωστή διεξαγωγή του μαθήματος.
  6. Να μην προχωρεί στο νέο, αν δεν έχει εμπεδώσει το διδαγμένο.
  7. Να εκτελεί τις ανατιθέμενες εργασίες.
  8. Να υποβάλλει με θάρρος τις απορίες του, επιλέγοντας τον κατάλληλο τόπο, χρόνο και τρόπο.
  9. Να αποφεύγει εντός και εκτός των αιθουσών διδασκαλίας κατά τα διαλείμματα θορυβώδεις εκδηλώσεις οι οποίες αντιστρατεύονται τόσο την ομαλή διδασκαλία και γενικά την παραγωγή έργου, όσο και την ανάγκη των συμμαθητών του για ηρεμία και ανάπαυλα από την πολύωρη ταλαιπωρία της ημέρας. Ειδικότερα, κατά τα διαλείμματα οφείλει να αποφεύγει ανεπίτρεπτες συμπεριφορές, οι οποίες όσο καλοπροαίρετες και αν είναι, και τον ίδιο να τιμούν και τους συμμαθητές προκαλούν, ενώ φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση, τους Δασκάλους του.
  10. Να διατηρεί καθαρούς τους χώρους του Φροντιστηρίου, πολύ δε περισσότερο να μην προκαλεί ηθελημένα ή αθέλητα ζημιές ή φθορές, πέραν εκείνων της συνήθους χρήσης. Γενικά, θα πρέπει ο μαθητής μας να σέβεται τα πράγματα που χρησιμοποιεί και τα πρόσωπα που με οποιαδήποτε ιδιότητα διακονούν στο Φροντιστήριο, για να νιώθει και αυτός την ωφέλεια και τη φροντίδα τους.

xaidari40

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν πέρα από το πρόγραμμα σπουδών:

  1. Διενέργεια τεσσάρων κύκλων Κυριών διαγωνισμάτων ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ διάρκεια Της χρονιάς, εκτός διδακτικών ωρών σε επίπεδο προσομοίωσης με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις (επίπεδο θεμάτων, χρονική διάρκεια, επιτηρητές, τετράδια διαγωνισμάτων).
  2. Ενισχυτική ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ Πάνω προαπαιτούμενες Γνώσεις, όπου κριθεί απαραίτητο, με βάση τις επιδόσεις στα διαγνωστικά τεστ, τις επιδόσεις στο σχολείο και τις επιδόσεις στους 1ους κύκλους διαγωνισμάτων.
  3. Επιπλέον έκτακτες ώρες , όπου αυτές κριθούν απαραίτητες, ακόμη και σε επίπεδο ιδιαίτερων μαθημάτων.
  4. Επιπλέον έκτακτα διαγωνίσματα , αν οι επιδόσεις των μαθητών μας δεν είναι οι αναμενόμενες.
  5. Διενέργεια ωριαίων διαγωνισμάτων εκτός διδακτικών ωρών , στα μονόωρα μαθήματα (χειμερινή περίοδος).
  6. Ειδική προφορική εξέταση , μετά τη γραπτή, των μαθητών με δυσλεξία, για την τελική αξιολόγηση στη βαθμολογία.
  7. Δωρεαν στήριξη ΣΤΟΝ επαγγελματικό προσανατολισμό ΜΕ Ειδικά Έντυπα, προσωπικές συναντήσεις και αναζήτηση πρόσθετων στοιχείων για τις σχολές από ειδικό αρχ4είο. Ακόμη, εξειδικευμένα σεμινάρια-Ενημερώσεις ΚΑΙ στήριξη όλων Των Μαθητών Μας Στη συμπλήρωση Μηχανογραφικού Δελτίου ΤΟΥ.